Kalifornijska marka HydraPak® od 2001 roku projektuje butelki, bidony, innowacyjne systemy nawadniające do plecaków, kamizelek do biegania, pasów i akcesoria.
Innowacje bez kompromisów to jedna z podstawowych wartości Hydrapak, marki, która wynalazła koncepcję odwracalnego bukłaka na wodę ułatwiającego czyszczenie i suszenie. Ten projekt pozwolił biegaczom, rowerzystom i różnego rodzaju sportowcom uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek. Dzięki innowacyjnym materiałom i zaawansowanym projektom Hydrapak kontynuuje opracowywanie prostych w użyciu systemów nawadniających, przeznaczonych do wszystkich rodzajów sportów.
Kalifornijskie wzornictwo
HydraPak® założona w 1996 roku, to kalifornijska marka, która oferuje gamę wytrzymałych, bezpiecznych i niezawodnych produktów nawadniających. Bukłaki, butelki, bidony i inne akcesoria HydraPak są stworzone do pracy w najtrudniejszych warunkach.
Firma HydraPak z siedzibą w Oakland w Kalifornii od ponad dwóch dekad przesuwa granice projektowania i innowacji nawadniania. Hydrapak początkowo koncentrował się na sprzęcie dla użytkowników rowerów górskich i stopniowo rozszerzył działalność na inne aktywne rynki sportowe, w tym bieganie, triathlon, motocykl i kolarstwo szosowe. Oprócz produkcji własnej HydraPak współpracuje z ponad 50 markami, które używają jej systemów nawadniających; korzystają z nich m.in. takie wiodące marki jak: Badlands, Columbia, Patagonia, The North Face, Vaude, Marmot i Shimano. Produkty HydraPak zostały zaprojektowane tak, aby ułatwić użytkownikom noszenie wody, gdziekolwiek chcą.
Przykładem innowacyjnego rozwiązania marki HydraPak jest poręczna, miękka butelka Stow™ 1 l i Stow™ 0,5 l która jest o 80% lżejsza niż twarda butelka, a po opróżnieniu spłaszcza się i zwija, dzięki czemu zajmuje niewiele miejsca w torbie. Świetnie sprawdza się w misjach, w których liczy się każdy gram. Ale lekkość nie oznacza kompromisu w kwestii wytrzymałości. Stow™ jest wykonana z bardzo wytrzymałego, odpornego na ścieranie TPU i ma zgrzewane szwy RF zapewniające doskonałą trwałość i elastyczność.
Wkłady hydracyjne / bukłaki HydraPak® są również zaprojektowane tak, aby były przyjazne dla użytkownika, z odłączanymi wężami, dzięki czemu można łatwo wkładać i wyjmować bukłak. Ponieważ są odwracalne, łatwo je wyczyścić i wysuszyć. Można je również myć w zmywarce.
Szczegóły mają znaczenie
dlatego HydraPak spędza tysiące godzin nad każdym z nich. Marka zdobyła pozytywną reputację na zakurzonych pustynnych szlakach i mroźnych szczytach górskich oraz dzięki partnerstwu z wiodącymi markami, takimi jak Salomon i Osprey. Nie tylko dostarcza swoim partnerom produktów najwyższej jakości, ale współpracuje z nimi w fazie projektowania i testowania, aby ich produkty finalne działały w pełnej harmonii i były niezawodne.
Niezależnie od tego, czy chodzi o proste udoskonalenie, czy wymyślenie nowej kategorii, to właśnie zbieżność designu i innowacji wyróżniają HydraPak wśród innych marek.
Zrównoważony rozwój
Celem HydraPak jest nie tylko dostarczanie najbardziej wydajnych i długotrwałych technicznych rozwiązań hydratacyjnych na rynku, ale także bycie liderem w branży w zakresie zrównoważonego rozwoju. Od materiałów pochodzących z recyklingu przez minimalizację ilości trafiających na wysypiska śmieci do postępowych audytów społecznych prowadzonych przez osoby trzecie.
Firma skupia się na produkcji cyrkulacyjnej, aby pozostawić jak najmniej śladów. Nieustannie co roku śledzi, monitoruje i ulepsza następujące filary zrównoważonego rozwoju:
- wykorzystywane materiały i proces produkcyjny
- HIGG INDEKS przemysłu zewnętrznego; Higg Index to zestaw narzędzi do znormalizowanego pomiaru zrównoważonego rozwoju łańcucha dostaw (opracowany przez Sustainable Apparel Coalition)
- zrównoważony rozwój społeczny firmy