Gwarancja towarów
Wszystkie towary sprzedawane w sklepie equip.pl sa objęte gwarancją producenta. Obok karty produktu powinna widnieć informacja o długości gwarancji (jeśli takiej nie ma a są Państwo zainteresowani informacją - prosimy o kontakt. W większości przypadków jest to gwarancja 2-letnia, ale zdarzają się również jednoroczne, pięcio, dziesięcioletnie oraz dożywotnie. Zazwyczaj gwarancją objęte są tzw. "elementy wymienne" sprzetu, np. rączka, kółka, sprzączki, paski itp., rzadko kiedy zdarza się przyjęcie reklamacji z powodu urazu mechanicznego (takiego jak przecięcie, przedarcie), ale każda sytuacja jest inna i wszystko zależy od decyzji serwisanta.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie i przygotowanie poniższego druku zgłoszenia reklamacyjnego (format PDF) - gdyby Państwo nie mogli wydrukowac dokumentu - prosimy o kontakt. Następnie prosimy o odesłanie reklamowanego produktu do nas na adres:
Epic Blue sp. z o.o. (Equip.pl)
ul. Człuchowska 68
01-360 Warszawa
lub najlepiej do punktu serwisowego danej marki, uprzedzając nas o tym wcześniej (wtedy cała procedura trwa szybciej). Jeśli nie znają Państwo danych punktu serwisowego (zazwyczaj powinny być widoczne na metce) - prosimy o kontakt z nami.