Kilka słów o marce Herschel
Herschel to dość nietypowa marka, jeśli chodzi o jej bytowanie na rynku bagażu. Praktycznie niemal każda firma ma swoją genezę w ubiegłym wiku i związaną z tym jakąś tradycję. Nie rzadko jest związana z tym również ewolucja i uczenie się na błędach, ostatecznie prowadzące do perfekcyjności, szybko przekładającej się na popularność. Herschel to chwalebny wyjątek od reguły. Firma istnieje zaledwie od 2009 roku i udało jej się zyskać
mocne miejsce na rynku. Tym większe to osiągnięcie, biorąc pod uwagę bardzo krótki okres na kształtowanie wizerunku marki w świadomości konsumenckiej. Naturalnie z tą popularnością bezpośrednio wiąże się
konkretny powód, a nawet kilka.
Główne z nich to
dbałość o detal, która przekłada się na jakość całości. Każdy pojedynczy element bagażu tej marki został
starannie dobrany i wyselekcjonowany. Można to odczuć już przy pierwszym kontakcie z torbą czy plecakiem. Brak tu wychodzących nitek czy wypruwających się szwów. I ten stan utrzymuje się nadal, nawet
podczas intensywnego użytkowania. Produkty Herschel to także estetyczne wykonanie, która skłania do pierwszego kontaktu niezazanajomionych z tą marką. Stylizowane na lekko vintage'owy styl, produkty odznaczają się także prostotą. Bez względu na to czy jest to plecak
Herschel Little America, czy
torba Lonsdale Duffle. Dodatkowy każdy z nich ma element, który świadczy o jego unikalności. W przypadku plecaka jest to zastąpienie skórzanego paska gumowym i zapinanie przy pomocą magnesu, a w torbie znajdziemy osobną kieszeń na obuwie, znajdującą się niejako pod główną komorą.