Szanowni Państwo, w dniu 19/02 nasz sklep stacjonarny w Warszawie będzie czynny do godz. 15.00. Przepraszamy i zapraszamy !
Często po odebraniu telefonu słyszymy pytanie: Kupiłem u Państwa walizkę. Wszystko fajnie, podoba mi się, ale kluczyka do zamka. Chyba zapomnieliście dołączyć.
Odpowiedź na takie pytanie brzmi: bagaż z zamkiem w systemie TSA nie posiada klucza w zestawie. Właściciel walizki korzysta wyłącznie z zamka szyfrowego. Jest to jedyne zabezpieczenie tego typu w walizce. Wejście na kluczyk, znajdujące się w tym mechanizmie służy tylko i wyłącznie służbom lotniska. W ich posiadaniu jest 1 uniwersalny klucz, którym otwierają walizki właśnie z tym typem zabezpieczenia. To rozwiązanie pozwala na otworzenie bagażu bez konieczności uszkodzenia go. Dzięki temu uniwersalnemu kluczowi nie tylko ocalono setki egzemplarzy bagażu, które przedtem zdarzało się uszkodzić w celu "wyższego interesu", ale co za tym idzie, skrócono czas całej procedury. Korzyść dla wszystkich stron.
Takie sytuacje zdarzyć się mogą przede wszystkim w podróżach do Stanów Zjednoczonych lub Wielkiej Brytanii. Wynikają one z chęci weryfikacji bagażu, głównie pod kątem zagrożenia terroryzmem.
equip@equip.pl | |
telefon | 600 029 979513 172 071 |
Jeżeli wcześniej nie założyłeś konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy.
Załóż nowe kontoZaloguj się aby uzyskać dostęp do panelu klienta.
Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.